Szkolenie dla administratorów obiektów

Data publikacji 30.10.2014
001 W dniach 29 i 30 października w Komendzie Powiatowej Policji we Wrześni odbyło się szkolenie dla administratorów obiektów instytucji państwowych oraz wielkopowierzchniowych centrów handlowych. Tematem spotkań było postępowanie w związku ze zgłoszeniem o podłożeniu ładunku wybuchowego. Szkolenie zorganizowane zostało przez Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej i Komendę Powiatową Policji we Wrześni.
 
 
 
W  spotkaniu wzięły udział 53 osoby - administratorzy obiektów instytucji państwowych, w tym placówek oświatowych i urzędów oraz dużych obiektów handlowych. Tematyka szkolenia związana była ściśle ze sposobem postępowania w przypadku uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego.

Policjanci szczegółowo przedstawili zasady alarmowania właściwych instytucji w przypadku wystąpienia takich zagrożeń, jak uzyskanie informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego lub zlokalizowania podejrzanych przedmiotów na terenie obiektu.  Przedstawione i omówione zostały zasady bezpiecznej ewakuacji. Funkcjonariusze Straży Pożarnej omówili między innymi zasady postępowania w przypadku powstania pożaru oraz ochrony przeciwpożarowej obiektów. Ponadto zwrócili uwagę na kwestie bezpieczeństwa związane z tlenkiem węgla i dymem, prezentując urządzenia służące do wczesnego ich wykrywania.    
 
 
{galeria}aktu/2014/szkolenieladunki{/galeria}
Powrót na górę strony